Silje
Członek Elity
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pią 16:45, 21 Lip 2006 Temat postu: Regulamin |
|
|
Poniższy Regulamin zawiera kodeks praw i obowiązków każdego klanowicza przynależącego do klanu Peacemakers i ewentualnie krasnoluda tej samej osoby w klanie Pissmakers.
1. Podporządkowanie się Elicie klanu jest równe dobremu sprawowaniu klanu.
2. Przeciwstawianie się Elicie klanu naraża członka na degradacje.
3. PeaceMakers i PissMakers to klany Polskie - dlatego też własciwie polacy powinni do niego przynależeć i mają do członkowstwa 99% pierwszeństwo.
4. Na tle klanu nie ma zasady "kup/sprzedaj" - albo coś dajecie dla innego gracza, albo nie.
5.
Składki Klanowa ,cotygodniowa (w Soboty) składka bedzie wzrastać wraz z poziomem postaci:
[01-40lv] - 0kk
[40-60lv] - 3kk
[60-75lv] - 6kk
*poziomy 75 i wzwyz sa usprawiedliwione z nie wpłacania składek z powodu przygotowania się do tworzenia subklasy.
6.a Matsy
Wszystkie cześci uzbrojenia (tempery, fabrici, patterny, blade'y) oraz matsy (np. animal bone, mirthil ore, mold glue itd.) i recepty oddajecie do Clan Warehouse, lub pod nieobecność Clan Lord'a do gracza Silje/Dida.
6.b Recepty i cześci uzbrojenia przyjmujemy tylko od GRADE B.
7. Party
Pierwszeństwo w party do 5 osob mają członkowie klanu, 3 postacie tej samej klasy nie powinny być w jednym party.
8. Wyprawy
Każdy może zaproponować i poprowadzić grupę utworzoną wewnątrz klanu na spot gdzie znajduje się pożadany cel (np. Raid Boss, Moby z niezbędnym spoilem itp).
8.1 Akceptacja wyprawy należy do elity klanu
8.2 Lider wyprawy musi zgłosić swoją propozycję jak najszybciej
8.3 Wszyscy członkowie wyprawy powinni słuchać się lidera, jednak krytyczne decyzje (odwrot, zmiana lidera, zmiana celu) należy do elity grupy.
8.4 Gdy jedna osoba dostanie Disconnect czekamy na nią maksymalnie 5 minut, po upływie tego czasu podążamy dalej.
9. Elita Klanu
Elitę klanu tworzą 3 postacie - Whiterose (Clan Lord) ,Silje (Zastępca i Zbrojmistrz) i Miriv (Doradca i Ochmistrz).
10. Pakt Lojalności
12-dniowy okres czasu w klanie gdzie nowy członek musi "przeczekac" swoją próbę lojalności. Jeśli w ciągu tych 12 dni będzie nadal przekazywal matsy i części uzbrojenia do WCH/Didy/Silje i nie odejdzie z klanu stanie sie prawowitym klanowiczem któremu przysługują pierwszenstwa i cechy, takie jak otrzymywanie broni, przyznanie funkcji klanowej i możliwość zostania liderem wyprawy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Silje dnia Nie 19:39, 23 Lip 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|